Aysel66 Selam kızlar bugun sezeryen olalı 27 gunum ama yaramda sol tarafta bir kucuk kırmızılık sanki yara acılmış gibi birşey var doktora gosterdim surmem icin bir yılac verdi ama 2 3 haftadır gecmiyor sezeryan olanlarda boyle birşey yaşayan var mı
Benanneoluyorum Aysel66 Geçmiş olsun canım. Bende yara değil kızarıklık ve hafif sarılık vardı içerisinde doktorun verildiği kremle geçirdim 2-3haftadır geçmiyorsa başka doktora git derim ciddi bir şey olabilir enfeksiyon vs iltihap kapmadan doktora gözük
Kilicpnr Aysel66 benim de iltihap kaptı bugün 23 gündeyiz. Kendi doktorum sorun yok deyip gönderdi. Başka doktordan randevu aldım genel cerrah bölümünden. İltihap olduğunu söyleyip temizledi. Hala da bitmedi. Özel takipli idim. Devlet hastanesi alakadar oldu. Size de tavsiye ederim