tgbadlgzr Merhaba 🫶🏻 İlk doz tetenoz aşımı 20. Hafta da oldum 2. Yi yaptırma zamanım geldi 25 haftalığız şuan. Sizce 2. O kadar Gerekli mi diye düşünüyorum yaptırmazsam ne olur?
tgbadlgzr Nrmrv Bebekle alakalı bişey değil çünkü. Eğer ki sezeryan yaparsak aletlerden mikrop kaparsak diye yapılan bişey çok gerekli görmedim açıkcası
tgbadlgzr Bebekle alakalı bişey değil çünkü. Eğer ki sezeryan yaparsak aletlerden mikrop kaparsak diye yapılan bişey çok gerekli görmedim açıkcası
Yagmurun2 tgbadlgzr benimde zamanım geldi neredeyse ben yaptıracağım eğer olurda enfeksiyon kaparsak iyileşme süreci daha zor olur diye düşünüyorum
BetulMom tgbadlgzr sadece bize değil bebeğe de bizim yüzümüzden enfeksiyon bulaşabilir.doktorunuza aklınızdaki soruları sorabilirsiniz