Merhaba, ben de aynı hastaneye, Rıza beye gidiyorum. Doktorumdan cok cok memnunum. Hafta sonu odalara baktım o günden beri moralim cok bozuk. baska hastane arastırmaya basladım ama doktoru da değiştirmek istimiyorum. Yani az para vemeyeceğiz doğuma. O kadar para verip öyle kötü bir odada yatmak hiç sinmiyor içime. Hem küçük hem cok eski. Vip olarak 2 oda var yine aynı katta ama extra para verip orda kalmaya da asla değmez. hicbir farkı yok çünkü.