nzlbrn Tecrübeli gebeler ve anneler 🥰 14 eylülde 120 18 eylülde 620 20 eylülde 1162 sizce nasıl yükselmiş cuma günü gitsem kese görebilir miyim 🙏
myangelson nzlbrn güzel yükselmiş kese görür musun bilmiyorum ben beta ile değil de 5+2 haftalık olduğumda görmüştüm karından keseyi
nzlbrn myangelson 5+4 görünüyorum şuan ama bir hafta geç döllenme olduğunu düşünüyorum çünkü sonradan pozitif gördüm