Ysn Deletedmom128 yazdım canım doktoruma cevap bekliyorum adam bıktı benim seyimden doğurunca kurban kesecek o vaziyete geldi 😁😁
cigdemcanruh Ysn vermez insallah canm.ilk gebeligimdede cok yaşadım allaha şükür bir sorun olmadi. korkma ilaca rağmen gecmediyse yapcak bise yok benm gecmedi 2 kere antibiyotik kullandgm halde. bol bol su iccez 😄
Ysn cigdemcanruh kız günde 3.5 litre su içiyorum daha ne iccem bilmiyorum 😁 ins zarar vermeden atlatırız bu durumu da Allahım korusun bi evlat acısı daha yasatmasin
Ysn Filzkl doktoruma yazdım cnm bekliyorum cevabını ama doktorum kontrolde koku yanma kaşıntı yoksa korkma demişti ama içim rahat etmiyor maalesef
melise Ysn gebelikten önce olmuştu aynı fitili kullandım aynı şekilde olmuştu bendede.Birde krem verdi sanırım o iltihap akıyor.İlaç bitince geçti aynı anda deli gibi bi kaşınma vardı.Bi sıkıntı olmadı ama için rahat etsin doktoruna danışmanda fayda var🌷