Ysn Kızlar hafif akintim vardı doktor mixovul fitil verdi ama bugün fitilin son günü ama benden çok iğrenç derecede sarı yeşil akıntılar geliyor bu fitile basladigimdan beri ilaç tedavi etmiyor mu acaba çok moralim bozuluyor bebeğe bi zararı olur mu böyle bi durum yaşayan var mi idrar tahlilim temizdi 😔
Muhammedamine Ysn canım tahlillerin temizse fitil kullanma sebebin nedir ? Ben gebelikten önce fitil adında kaç marka varsa hepsini kullanmışımdır heralde çok çektim enfeksiyondan ama asla yeşilimsi bir akıntım olmadı sarı akıntı oluyordu ama oda fitilden sonra bir müddet geçiyordu
Aycha Ysn Merhaba, yeniden muayeneye gidin, enfeksiyon olabilir, akıntıdan örnek alınıp, kültür testi yapılabilir.
Heisenberg Ysn Canım ben söylediğin ilacı gebelikten önce kullanmıştım enfeksiyondan dolayı. Doktor akıntın çok fazla olabilir içindeki pislik akacak demişti ama benden çok yoğun beyaz ve bazende sarımtrak olarak geliyordu yeşili hiç duymadım🙄 Bence yeniden doktora görünmende fayda var
Heisenberg Ysn bir de 4 gün kullan geri kalan evde dursun kullanırsın yeniden böyle şikayetlerin olduğunda hiç bir sıkıntı yapmaz demişti ama hamilelikte durum nedir bilemem hakka girmeyim🤷🏼♀️🙄
Ysn Muhammedamine sarı akintim vardı canım. O yüzden fitil alıyorum ama şimdi fitile başlayınca daha da arttı:(
Asas Ysn canim bende de aynisi var sarı akıntı bana da aynı ılaci verdi daha cok oldu biraktim simdi o kadar cok gelmiyor
Muhammedamine Ysn o zaman fitil çok gereksiz olmuş . Bol suyla halledilebilirdi bazen yanlış tedavi enfeksiyonu ilerletiyor tecrübeyle sabit 🤷♀️
Muhammedamine Ysn benimde 30 haftalıkken sarı akıntım vardı idrar tahlilimde temiz değildi üstelik lökosit 8-10 çıktı ve ben sadece munurol diye tek kullanmlık toz bir ilaç içtim bir kerelik ve geçti .
cigdemcanruh Ysn benmde cok var canm enfeksiyon vardi ilaç kullandm gecti snra tekrarladi galba sabahlari afedersn idrar yapar gbi akintim geliyor sari yesil renkte doğumum yaklaştı rahim iyice büyüdüğü icnde akintin cogalir diyor doktorum 19 gun var dogumuma.
Ysn Heisenberg gidicem cnm böyle olmucak içim hiç rahat değil koku yanma yok ama bu fitille akıntı çoğaldı ve değişti
Heisenberg Nisanurr Canım sirke asidikliğinden dolayı özel bölgenin pH dengesini bozabilir belki. Sirke benim tenimi yakıyor mesela hassassa cildi bi' zararı olmasın?
Ysn Nisanurr sirkeli su geçirmiyor erteliyor ben onu da denedim onu kullanınca akıntı gelmiyo bırakınca akmaya başlıyor
minik-mucizem Bana da fitil vermstı akıntı için ben hiç kullanmadm çnkü önce araştrdım erken dogumu tetiklilyordu vajinadan katldgı için korkmadım da degl yanı. Kullanmadm günde 5 ltreye yakn su içiyorum çok şükür herseym yolunda bence kullanma
Ysn minik-mucizem erken doğumu tetiklicek olsa doktorum vermezdi canım çünkü benim bir erken doğumum var zaten. Ama suyla geçicek bisey olduğuna inanmıyorum günde 3.5 litre içiyorum ama değişen bisey yok maalesef
Irmak7544 Ysn kaç haftalıksın canım o son dönemlerde oluyor bende de oluyor artık hafif hafif benim birazcık enfeksiyonum da var doktor ilaç vermedi ama bol bol su iç dedi bebek de döndüğü İçin idrar keseme baskı yapıyor suda içinde saniye başı tuvaletteyim.iç çamaşırımda bende bazen görüyorum sarı yeşil akıntı genelde suyla karıştırıp içilen bi toz veriyorlar tek dozluk antibiyotik ama sana neden fitil verdi ne derdi yani verirken?bide günlük ped falan kullanmıyorsun dimi?
Ysn Irmak7544 doğuma az kaldı cnm. Benim idrar tahlilim temiz çünkü o yüzden toz vermemiş olabilir hiç günlük ped kullanmadım hayatımda hep peçete koyarım genelde ama progestan fitil kullanıyordum ne zaman ona başladım bu akıntıdan kurtulamadim