Evremoz Cigdemtrnn ben aldım ama daha kullanmadım ,kimisi gerek yok sıradan Bi yastık olsa da olur diyor ,kimisi kocamdan bile daha gerekli diyor ,çözemedim
Memolininannesi Cigdemtrnn ilk bebeğimde almadım normal yastık koyuyodum ama bence gerekli şimdi yeni alıcam
Daisy0000 Cigdemtrnn Bebeğim 3 aylık devamlı kullanıyorum bence gerekli..Normal yastıkta bebeğin ayakları aşağı doğru yamuluyor
Bulbulyuvasi Yani şöyle diyim 2 aylık tazesinden anneyim. Bence gerekli ben almadım hafif bir pişmanlık var normal yastıkta rahat edemiyor bebeğim. Ayrıca tummy time vb aktiviteleri onun üstünde kolaylıkla yaptırabiliyorsunuz. (Siparis vermeye gidiyor…)