Selam. Belki de qarip gelicek ama burda okuyoruçm bel agrilari kasik agrilari felan hatta asahi haftalarda basliyor. Bende tik yok. Belkide serklajliyim diye hep uzaniyorum ondandir. Bazen sirt agrilarim oluyor evet ama uzanmaktan. 1.2 kez de cok harakrt ettim falan vajinada batma gibi hiss etdim sizilti gibi o da serklajdir diye dusundum. Ve birde 2 gün once bayaa bir islerim vardi işimle alakadar olarak disari cikmak zorundaydim biraz yuruyunce sagdan sanci girdi. Ama hamilelikteki sahte sancilar felan birsey yok :D ama 1 saat ayakta kalayim ayaklarim sisiyor :D ve hala kusuyorum :D sizde nasil ?