MinibonunAnnesi DilaraGven valla buna çözüm bulursanız bana da söyleyin hiç bişey yiyemez oldum daha 6 haftalık hamileyim
MinibonunAnnesi DilaraGven valla buna çözüm bulursanız bana da söyleyin hiç bişey yiyemez oldum daha 6 haftalık hamileyim
MinibonunAnnesi DilaraGven valla buna çözüm bulursanız bana da söyleyin hiç bişey yiyemez oldum daha 6 haftalık hamileyim
MinibonunAnnesi DilaraGven valla buna çözüm bulursanız bana da söyleyin hiç bişey yiyemez oldum daha 6 haftalık hamileyim
MinibonunAnnesi DilaraGven valla buna çözüm bulursanız bana da söyleyin hiç bişey yiyemez oldum daha 6 haftalık hamileyim
MinibonunAnnesi DilaraGven valla buna çözüm bulursanız bana da söyleyin hiç bişey yiyemez oldum daha 6 haftalık hamileyim
Merve_Altuner 11+4 ve hala bulantılarım hat safhada ve yediğim hiç birşeyi hazmedemiyorum hepsi midemin üstünde ekşimiş durumda doktora gitsem ilaç yazar mı acaba
MucizemE DilaraGven bende 9 ncu haftamdayım aynı şekildeyim doktorum dramamine mide bulantısı ilacı verdi az da olsa iyi geliyor tavsiye ederim birde ayva ye oda iyi cidden
Omerinannesi Ben ayran icmistim o baya iyi geliyodu bana ama herkes baska baska tabi deneyin bakalm kizlar biz 24 haftalik olduk mide bulantisi falan hepsi bitti cok sukur Rabbim hepimize sifa ve hayirli dogum versin😊
sebos haftamdan beri aşırı bulantılarım ve kusmam oluyordu 9+1'deyim hafifledi biraz dayanamayınca bulantı ilacı alıyordum doktorum artık kullanmamı istemedi nomesis plus yazdı zencefil kökü folik asid ve B vitamini var içerisinde rahatlatıyo herkese tavsiye ediyorum doktorunuza danışın benim doktorum bulantıların olması çok iyi dedi
Guleraks Premesis diye bitkisel ilaç olmayan bir mide bulantı hapı vermişti doktorum bana çok iyi gelmişti bi danışın derim 👍🏻 Bir de benim 12 hafta bittiğinde bütün şikayetlerim bıçak gibi kesilmişti şuan 30 haftadayım biraz daha sabredin hepsi geçecek 🙏🏻
CemileAtaAktan DilaraGven malesef benımde oyle eskısınden daha cok 🙁 yanından tuzlu cubuk kraker ayırma. Sabahları cok kotu oluyorum ben. Gun ıcınde ıyıyım ama en ugak kokuda cıkartıyorum ıcımı dısımı 🙁