Meli-sa Test artımed olduğu için fazla güvenemiyorum hemen çıktı artımed kullanıp dığru sonuç alan oldu mu
myangelson Meli-sa bana yalancı pozitif vermişti ama bu kadar aşırı da belirgin değildi çizgisi ya 😅 sanki var gibi geldi bana
Yusraklnc_ Meli-sa hayırlı olsun kuzum gebelik var evet bende hatta 3 4 gün önceden yapmıştım silik çıkmıştı meğer hamileymişim şimdi 37 haftalık olduk çok şükür kucağıma almayı bekliyorum inşallah sağsalim alırsın kucağına🤍🥰
edasontr Meli-sa bende kullandım bende ilk sasırdım cnkü iyi demiyolardı haknda bi kan verdim 5122 cıktı betam dgru yani 2 ciyi de yaptım sonuc cıkana kadar gene poztif ti bence var
Meli-sa bbaby44 Nazli_guven_ edasontr Yusraklnc_ Serendipity16 Lykiav myangelson Hasret5506 bbaby44 hepinize teşekkür ederim inşallah vardır hemen çıktı çıkmaz diye yapmıştım😅
bbaby44 Meli-sa benimde böyle silikti hatta gebelik başındda silik olur dediler 1 aylık hamile çıktım 😀😀🌷🌷