JeyranAhadova Selam kızlar. Bebek sizde de toplanıb bir yerde duruyormu 30/40 saniye falan ? Gunde 5/6 kez oluyor bu. Her shey iyi ALLAH’a SHUKURLER olsun. Bu ne demek? neden ola bilir? yashıyan varmı?
mceren JeyranAhadova canım bana da oluyo doktorum düzenli olmadığı sürece bir anlam ifade etmiyor dedi. Magnezyum kullanıyo musun?
Enesim ben de bir şey sorabilir miyim? 2 gündür aşşağıya doğru çok baskı hissediyorum afedersiniz ama sürekli idrar ihtiyacım varmış gibi ve artan bir bel ağrısı. Yaşayanınız var mı acaba, 28+5 günlüğüz bu arada.
Yildiz20 Vajinal bölgede iğne batması gibi bir his duyuyorum bende gün içinde ara ara doktoruma sordum artik bunlarin olmasi normal sadece uzun süre ayakta kalma dedi. Sürekli baski ve tuvalet ihtiyaci duymakta normalmiş bende 29+5 im şuan