Arkadaşlar sizce belirtilerim olabilir mi ? Adetim 13 gün gecikti geç yumurtlama yaşadım bu ay 3 kere kan tahlili yaptım negatif gebelik testide negatif
Karın ağrısı
Gaz sorunu yaşıyorum
Goguslerde ağrı
Göğüsten sıvı gelmesi
Adet sancısı gibi kraplar giriyor karnıma sizce fikriniz nedir?