Drukannesi canm bn gebelik boyunca 7 kez grip bademcik iltihabı gecirdim hepsinde de antibiyotik kullanmak zorunda kaldim cubku 41 dere ateş oluyordu ama en son ayda gene grip oldum bu sefer bogaz agrim yoktu ama cok fena grip olmustum kbb c vitamini yazdi eczaneden aldim ictim ikinci gunu birseyim kalmamisti gebelikte bağışıklık cok zayifliyor c vitamini iyi geliyor tabiki doktor onayli kullanabilirsin
Birde tavuk suyu corbasina limon karabiber katarak icmekte cok iyi geliyor geçmiş olsun