FilizinAnnesi Kızlarrr 32. Haftamızdayız uzun süredir çarpıntım oluyo kardiyolojiye gittim bir sorun görmedi. Farkettim ki özellikle kahvaltıdan sonra ve akşam yemeğinden sonra çarpıntım başlıyo direk nefes darlığı yapıyo.. Benim gibi olan var mı 😬