Evrem990 Beyzanrrr nornaldede çok zararli zaten hamilelikte hayli hayli ama benimde çkk istedigi zaman oluyor direniyorumm 33+3 🤣
Kuzuluanne Beyzanrrr ben hep içtim 😂 hemde günde 3 bardak bile içiyordum şimdi 2-3 günde 1-2 bardak 😂
000 Beyzanrrr ben sürekli içtim bir zararını görmedim ama kişiden kişiye göre değişebilir tabi bu durum ben bir sakıncasıni görmedim ama 🧡
Minikperi Benim de resmen burnuma burnuma kokuyor kola. İlk kızımda içiyodum şimdi de içiyorum tabi az olacak şekilde.
Denizbllt denizyc benim ki de yasakladı. Ama resmen aşeriyorum bi şekilde unutmaya çalışıyorum çok istersem yarım bardak koyup gazının gitmesini beklerim bence öyle yap. Hiç içmemezlik yapma canın isterse az ve gazsız iç
Sinemgndg Beyzanrrr 2 haftada 1 diye şart koydum kendime 😂 kahve Yanı su bardağı ile içiyorum çok canın istiyorsa küçük bardak ile içebilirsiin.