Sumeyranur ah canım burda sanırım en kötü seyleri ben yaşadım mide bulantısından😔 ne yapsanda ne söyleselerde gene dene ama asla gecmiyo.sana tek önerim doktoruna gidip haftalık serum alman daha cok kücük bebişin sanırım biraz daha ilerler mide bulantın😔 ben 17.haftamdayım hala kusuyorum ama cok sükür günde bire düştü.senin haftandayken ben bi günde 16defa kustugumu biliyorum serum acısındanda hic korkma bebeğine hicbir zararı yok.birazda olsa ertesi güne kadae rahatlamanı sağlar insallah uzun sürmez benim yasadıklarımı yaşamazsın🙏