BusraNurAnne ben de o dertten muzdaribim son 2 aydır ara ara oluyordu ama iki haftadır her gün reflüden dolayı sanki yemek borum yanıyormuş gibi bir acıyla uyanıyorum. Yastığım yüksek, yatmadan 2 3 saat önce yemeği kesiyorum ama yatarken vitamin içiyorum gece de çok susuyorum. Çok dayanılmaz olursa rennie tablet emiyorum mecbur. Bu arada 35+6 haftalık hamileyim.