Mrvkurt https://mutluresim.com/image/nYyRFd Sabah 8:30 da yaptım 10 dk içinde göremeyince kenara bıraktım uyudum kızlar saat 11 di banyoda bakınca bu çizgiyi farkettim ve adetime 10 gün var sizce olabilme ihtimali var mı ben kuruma çizgisidir diye atacaktım size sormak istedim 🤔
Annetubiss Mrvkurt hayırlı olsun💚 benimde böyle oldu regl günüme vardı bayaaa silik çıktı kan verdim gebe olduğumu öğrendim simdi 14. Haftamdayım bence kan verin ❤
Mrvkurt Annetubiss gerçekten 10 gün kala belli olur mu ya çok şaşkınım şu anda 🫢 Hayırlı olsun sizinde saglıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻
rojdaa_5634 Mrvkurt benim 9 gün kala böyle hatta daha az pembelik vardı sizin baya pembelik belirmiş hakkınızda hayırlısı olsun kesinleşmesi için bir kaç gün sonra testi tekrarlayın çünkü kan verdiğimde negatifti adet gününde verdim kan pozitifti
Mrvkurt Sehseh adet günüme kadar test var elimde yaparım inşallah ben daha önce 5 10 gün kala çok yaptım test sonrasında bu çizgiye hiç rastlamadım bu ilk kez olunca bi şüphelendim belirti de yok garip geldi 🤔
Mrvkurt Mrv2772 Var evet deneyeyim o halde her iki sonuca da hazır oldugum için sonuctan hiç gocunmam 😄
1prensesannesi__ Mrvkurt prodoctor test bu elimde bundan belki 6 7 tane kuruma cizgisi cizgisi var resim atabilirim sonuc olarak qdet oldum guzel bi test erken sonuc veriyo ama 5 dk sonrasi cikan cizgi dogru degildir yalanci pozitif cikarabiliyo
Mrvkurt 1prensesannesi__ Evet öyle de olabilir o yüzden emin olamıyorum en net adet günümü beklerdim hep ilk kez karsılasınca insan bi kalıyormuş silik çizgi tarzı seyle açıkçası 😬