Beggg Merhaba kızlar,kedim son zamanlarda fazla tüy dökmeye başladı bu kadar asla dökmüyordu açıkçası mamaya bağlıyorum. Genelde eşim doldurma alıyor markası ne dediğimde en iyisini verdiler unuttum diyor zaten en kötüsü diyecek halleri yok😅 önerebileceğiniz tüy sağlığı ve dökülmesi için iyi gelecek mama markası var mıdır? N&D ile Hills arasında kaldım ama belki kullanıp memnun olan vardır diye buraya da yazmak istedim kiloluk alacağım çünkü.
Edebiyacianne Beggg Normal markalar kullanıyorduk kedimizde sonra çok tüy dökmeye başladı önce doldurma nd kuzu etliyi bı denemistik baktık sevdi tüy dokmesine de iyi geldi devam ettik. Bu mevsimde normal ama mamayla da gerçekten bağlantılı nd kuzu etli denemenizi tavsiye edebilirim. Tavuklu mamalar tüy dökmeyi daha çok tetikliyor diye biliyorum.
Mrsfly Beggg benim kedim de çok tüy döküyor ve kaşınıyordu tavuk alerjisi çıktı. Felicia sterilized somunlu kullanıyorum çok memnunum
busesen Beggg uzun tüylü tekir kedim için 1 buçuk yıldır n&d kullanıyorum 10 kg alıyorum internetten. Sevdiği reddetmediği için hep somonlu olanından aldım. Ancaak asıl konuya gelecek olursak tüy dökümü asssslaa azalmıyor. Takviye vitamin vs araştırıyorum bu ara.
Aysee1123 Beggg Var bende çoook ama sokak kedileri oldukları için bende hep doldurma alıyorum 😂 Yardımcı olamayacağım 😂😂
Minikperi Biz N&D kullanıyoruz. Ben 5 ayda 1 aromasını değiştiriyorum. Önümüzdeki ay Ringa balıklı olan bitecek. Tavuk ve Narlıyı alacağım. Tahılsız kısır kedi için olanını alıyoruz. Fakat tüy dökümüne eeen iyi gelen şey Petalab Catasin diye bir damla. Veterinerimiz önerdi. Kedimizin tüy dökümünü o azalttı diyebilirim. Şu an Trendyolda pahalı indirimde 110 lira civarıyken stokluyorum ben. Hills mamayı kediler genelde sevmiyorlar ben zor yedirmiştim. Hatta bitince şükrettik be hemen N&D ye geçtik. Kedimiz British Lynx Point. Tüy döken bir kedi. Tüyler de krem rengi olunca gerçekten çok üzülüyordum. Şimdi mutluyum 🌸💕
Beggg Minikperi çok teşekkür ederim bayağı bilgilendirici oldu,ben de balıklı olanlara bakıyordum sanırım tavuklu mamalar tüy dökümünde pek etkili olmayıp daha da tetikleyebiliyormuş. Söylediğiniz damlaya da bakacağım şimdi teşekkür ederimmm🧚🏻♀️✨😍
Beggg Edebiyacianne evet şimdi baktım tavuklu mamalarda bu tarz şikayetler var o yüzden balıklı olanlara bakıyordum. Kuzu etliye de şimdi bakacağım,deneyiminizi paylaştığınız için teşekkür ederim 🤩🧚🏻♀️
Minikperi Beggg Tahılsız olduğu sürece tavuk balık farketmez yeter ki sevsin 💕 aslında tüy dökümü Ekim gibi normalde de azalacak. Yazları gerçekten kabus gibi tüy döküyorlar 😅 canları sağolsun 🥰
MelikeD Ben de proplan alıyorum somonlu, veteriner zaten balıklı alın demişti en iyisi o diyorlar kimle konuşsam uzun zamandır kullanıyoruz memnunuz, bir de eğer malt kullanmıyor iseniz mutlaka kullanın çok faydası oluyor
Beggg Minikperi sever inşallah prenses kızım😅 yazın bu kadar dökmüyordu açıkçası son bir iki haftadır sanki fazla dökmeye başladı umarım mama ve takviyelerle halledeceğiz🤌🏼
Minikperi Beggg o zaman dökmemesi çok normal. Kediler genelde 9 aydan sonra başlıyolar tüy dökmeye ☺️ 1 yaşından sonra da çoğalıyor mevsimsel döküşler. Tüyü kadar ömrü olsun inşallah ☺️🌸
Kediannesi1 Beggg 3 kedim var deneme yanılmayla royal canin de karar kıldım tabi hepsinin farklı özellikleri olduğu için birinde royal canin hepatic birine yaşı bakım birine normal steril kullanıyorum eğer kısırsa sizde kısır mama değilse erkekse young mama dişiyse normal mama alabilirsiniz ama geçiş sürecini çok dikkatli yapmalısınız yani sadece marka önemli değil kediniz de önemli kısır mı genç mi dişi mi erkek mi falan
ladyax Beggg proplan kısır kedi maması kullanıyorum iki kedim var önceden ND kullanıyordum ancak bizim kedilere yaramadı belli bir süre sonra anal kese doluluğu başladı şu an memnunuz