Ssrr Detaylı ultrason randevunuzu kaçıncı haftada aldınız? Ben 18+4 üm bana geç kaldınız randevu almak için denildi. Ve nasıl aldınız?
MasalAlparslanMom Ssrr 16+3 TE kadın doğumda randevum var. Detaylı için peritanotolojiye alan açmasını istiycem nasipse
Ayssee__ Ssrr nasıl yani 20. hafta ve sonrasında oluyo ben randevu için aradım tam 20.haftaya gelen gün için istedim isterseniz 20 yi bi kaç gün geçsin garanti olsun dediler şu an 20+4 haftaya denk gelen gün için randevum var gidicem kendileri o tarihe verdiler
mhrbn16_ Ssrr valla ben 1 aydır bulamadım normalde özelde gidiyorum muayeneme ikiz gebelik yaşıyorum o yüzden detaylı ultrason özelde baya maliyetli olucak diye doktorum devlet hastanesine gönderdi içeride tanıdığımız olmasa doğuma yakın vericeklerdi randavuyu 10 gun sonraya tanıdık sayesinde gidicem inşallah
mhrbn16_ Ssrr valla ben 1 aydır bulamadım normalde özelde gidiyorum muayeneme ikiz gebelik yaşıyorum o yüzden detaylı ultrason özelde baya maliyetli olucak diye doktorum devlet hastanesine gönderdi içeride tanıdığımız olmasa doğuma yakın vericeklerdi randavuyu 10 gun sonraya tanıdık sayesinde gidicem inşallah
M112 Bende 18 de çok zor buldum keşke önceden uyarsalardi daha erken al diye çünkü çok sıra oluyor mecburen ileri haftalara atılıyor o zaman da vakit geçmiş oluyor
Nur5516 MasalAlparslanMom bende aynı hamileyim doktor sistemden açtı ama üç ay kadar randevular dolu mecbur özele gideceğim
MasalAlparslanMom Nur5516 ben ikili tarama içinde randevu bulamamıştim. Şehir hastanesinde çalışan arkadaşım rica etti gelsin demiş.hemde gün ortasında gittim ne sıra vardı ne bişey. Birazda sistemi bu yönde ayarlamislar randevu konusunda esneklik tanimislar sanki rahat rahat otursunlar diye. Tam 4 tane asistan kız bir peritonolog goy goy yapıyorlardı gittiğimde
Nur5516 MasalAlparslanMom iyi denk gelmiş size bizde sürekli mhrs den bakıyoruz ama dolu malesef mecbur özele gideceğim
Flankes MasalAlparslanMom bu kadar insan dakika hesabı yapıp düşürmeye çalışıyoruz gerçekten bunun için mi.. yazık ya
oznurr__ Maalesef bulamadım randevu yaklaşık 2 aydır takip ediyorum belki bi umut bulurum diye bekledim 23. Haftaya geldim mecbur bu hafta özel de yaptırıcam . Devlet hastanesi de kime çalışıyor bilmiyorum
Nur5516 oznurr__ malesef bende bulamadım aynı şekilde özele gideceğim 18 haftalık Suan birkaç haftaya giderim inşallah
MasalAlparslanMom Nur5516 siz nerde oturuyosunuz. Detaylı için capaya kadın doğuma randevu aldım. En azindan orası mhrs ye bağlı değil,kendi randevu sistemi var. Detaylı ya orda gün verirler, oranın takiplisi olayım diye düşündum
Nur5516 MasalAlparslanMom Osmangazi yunuselindeyim Çapa nerede bilmiyorum devlet mi oluyor ücretli mi
Gamzeramo MasalAlparslanMom capaya bende gidiyorum ama belli bi kiloda bakiyolarmis bana birazcik kilon var baska hastanede yada ozelde yaptırabilirsin dediler
esmakc MasalAlparslanMom ne diye söylediniz randevu alırken perinatolojiden mi aldınız randevuyu hemen veriyorlar mı peki nasıl işliyor süreç bilgi verir misiniz benim perinatoloji için yeşil alan açık ama eğitim araştırma hastanelerinde randevu bulamiyorum
MasalAlparslanMom Flankes bide şehir hastanelerinde öyle bı sistem kurmuskarki, mesela x doktor adı altında 4 tane oda var. Asıl doktor piyasada yok onun kaşesiyle asistanlar ilaç veriyo muayne ediyo falan, yoğunluk asla yok. Ama gel gelelim randevu da yok 🤔
Flankes MasalAlparslanMom evet geçen gün gittim iki tane benden küçük herhalde stajyer vardı ağızlarında sakız, 20 haftalığım cinsiyetimi bile öğrenemedim çok üzüldüm…
Linda3406-06 Merhaba kızlar detaylı ultrasonda bebeğimin cinsiyetinin erkek olduğunu söyledi 20.haftada gittim yanılma yoktur inşallah demi 🤔
Flankes Linda3406-06 bu benim ilk gebeliğim ne yapmam nereleri takip etmem gerektiği hakkında hiç bilgim yok bu uygulama sayesinde bilgileniyorum az çok, doktorlar doğru duzgun iletişim kurmuyorlar ki bilgi iste
MasalAlparslanMom Ayssee__ bazı hastaneler detaylı için gün veriyoya onun haftasına denk gelen tarihlere uygunluk yoktur belki o açıdan söylemişlerdir. Bebek büyüyünce de bakilamiyoya
Yagmur16_ Bende 20 haftalığım bana yeni söylendi şehir hastanesinde asla randevu vermiyorlar özellerde aşırı pahalı en az 2 bin tlden baslıyor
Ayssee__ Yagmur16_ benim gideceğim özel de 850 tl dediler heryerde farklıymış tabi başka bi özel de de 3 bin demişlerdi 🤦🏼♀️
Filizsz mhrbn16_ aslinda özelleri de bu sıkıntısı var ikiz olunca ikiside dogacak ayni anda ikisinede ayni anda bakip. Muayene ediyon yani iki bebek parasi aliyorlar diye biliyorm ama cok sacma yani bari 15 binse mesela bi bebek 5 koy 20 olsn yani cok fazla insan bulamyinca mecbur kaliyor hastnede önemli allah odeme kolayligi versn kucaginiza sag salim alin bebekelrinizi