ilkayksck Kızlarr ankarada olanlar acil destek 🙄 doktorum detaylı ultrason ıstedı bıryere yönlendrdı aöa 500 tl uyguna yaptıran varmı😌
Hazinem ilkayksck 500 lira bile çok pahalı ben 100 liraya yaptırdım bana o bile çok gelmişti tabi Bebişlerimiz için değer 🥰
Bisofiya ilkayksck Lina kadın sağlığı diye biryer vardı orada sordum 275 tl dedi canım. Ama bende Atatürk eğitim araştırmaya gidecem galiba 🤷🏻♀️ Kararsızım baya 🤦🏻♀️
ilkayksck Bisofiya ya orayı aradım da ocak sonuna kadar doluymuş 🥴 alıyormu ataturk hastanesi acaba ? Bazıları kontrolu baska yerde yaptırınca almıyormuş
Bisofiya ilkayksck Bilmiyorum ki🤷🏻♀️ Öyle düşünüyorum bende kara kara Ne yapayım diye sormadım hiç Atatürk Hastanesine 🤦🏻♀️
ilkayksck Özel ortadogu hastanesındede 275 tl imiş canım zekaı tahşre bakacagım bende alırlarmı bulmıyor im da