Esraleyna 38+4 12 kilo aldım. doktorum 14’e kadar normal demişti artık almam bitti sayılır. doğumum normal olacak inşallah hemen veririm😂 bu arada hamile kalmadan önce kiloluların max 8 kilo alması idealmiş, zayıfların ise max 14. doktorum böyle söylemişti