hlalclky1
İki gün önce gittim. Doktorla muhattap olmuyorsun iki tane stajyer kız koymuşlar doktor odasına benden küçük bir kız baktı ultrasonda. Hiç bir bilgisi de yok gi duruyordu. Ultrason kâğıdı çok güzel sadece dörtlü veriyorlar. Onun dışında aşırı ilgisizler. Doktoru sordum o neden yok diye. Cevap vermedi suratıma bile bakmadı.