Kubrasengul Bu tarz konuların her birey için farklı sebepleri ya da sonuçları vardır. Bende yaşadım 6 haftalıkken 9 haftalıkken ve 12 haftalıkken.. ilk kanamam neredeyse adet gibiydi düğük tehlikesi olduğu için ilaç ve iğne kullandım şuan çok şükür iyiyim. Kendini strese sokman sana ve bebeğine zarar verir bu yüzden hemen doktoruna gitmelisin. Hiç buralarda zaman harcama canım. Umarım hiç bir sorun çıkmaz ❤️