eda9616 Kızlar merbaha ilk gebeliğim. Biraz komik olsa da soru sormak istedim. 12 haftalık gebeyim doktor hep çocuğa kasıklarımdan bakıyor. Çocuk büyüdükçe göbekten bakmıyorlar mı ?
Zeynneepp eda9616 benim bildiğim risk olmadığı sürece vajinal muayene yapmıyorlar. Ben 36 haftalık gebeyim acile gittiğimde vajinal muayene yapıyorlar evet ama normal kontrolümde hep karnımdan baktı doktorum. Herhangi bir risk olup olmadığını sorabilirsin doktoruna.
mervemurat16 eda9616 valla 16.cı haftama kadar kasıktan baktı doktor hep şuan 20+2 oldum göbek deliğimin altında çocuk daha yukarı çıkmadı zamanla çıkar diye düşünüyorum
kubrakorkmaz eda9616 bebek büyüdükçe göbek hizasına çıkar canım anladığım kadarıyla kasik bölgesine baktığı için soruyorsun. Alttan muyane değil demi?