Dlk3 merhaba benimde doktorum açlık şekerimin yüksek olduğunu söyledi ama kaç olduğunu bilmiyorum.Şuan 16 haftalık hamileyim doğuma kadar rejim verdi.Üzüm,kavun,karpuz,incir,pilav,pirinçle yapılan herşeyi,simit,ekmek bunları doğuma kadar yemememi söyledi.Eğer kilo artışın iyi olursa ben izin verirsem belki 1 tane yiyebilirsin dedi