Fgnaldmr Arkadaşlar merhaba. Van Akdamar hastanesinde doğum yapan var mi? Şakir hocanın kontrolündeyim bir aksilik olmazsa ssvd deneyeceğim. Şakir hocadan yana bi telaşım yok fakat hastane, ebe, hemşire ilgilisi vs nasıl tecrübesi olan var mi ?
My_Angels Fgnaldmr kimse doğum yapmamış mi akdamarda gerçekten ya kaç gündür sürekli posta bakıyorum hastane ilgisi nasıl diye kimseden cevap yok
Beyza37 Fgnaldmr Hastanede doğum yapan memnun mu bilmiyorum ama ben kontrole gittim Şakir beye memnun kalmadım
Ebrugll Fgnaldmr ben orda yaptım şakir değilde ruhat beyde çok ilgililer bı sıkıntı yaşamadım hijyen ve ilgi konusunda geçen yıl yaptım hatta doğumu
DrZeynep Şakir bey iyidir fakat hastane hemşire ebe bakımı hayat hastanesi akdamara göre daha iyi,çevremde akdamarda doğumu tercih eden pek olmadı
Fgnaldmr DrZeynep özel ebe ile doğum düşünüyorum ama yine de kendi çalışanları da az çok önemli. Umarım memnun kalırım
My_Angels Beyza37 aksine bizde şakir beyden memnun kaldığımız için doğumu orda istiyoruz ama hemşireler ortam hijyen nasıl bilemiyoruz bölge hastanesi için hijyen sıfır deniyor lokman hekim yine aynı şekilde sadece doktorları çok iyi deniyor sastik kaldık valla
Beyza37 My_Angels Eşim bölge hastanesinde anestezici bölge hastanesinin Van daki özel hastanelerden iyi olduğunu söylüyor ben de bölgede doğum yapmayı düşünüyorum
DrZeynep Vandaki özel hastanelere göre tabikide bölge hast çok daha iyi.Özellerde çalışan hemşire ebeler çoğu hemşirelik diploması bile olmadan veya deneyimsizler
Fgnaldmr Ebrugll teşekkür ederim bu kontrolümde konusucam herseyi ayrıntılı umarım ikna edici olur. Ssvd düşündüğüm için çok seçeneğim yok ne yazık ki. DrZeynep ssvd düşünüyorum o yüzden planlı ilerlemem gerekiyor bilen bi doktorla takip şart bölgede doğuma kim denk gelir belli değil
Fgnaldmr Ebrugll normal doğum 6.000 sezeryan 6500 sezeryan sonrası normal doğum 12.500 dendi. Tabi zam gelebilir diye de ekledi ama sanmıyorum 1 ay önce fiyat almıştım