Arkadaşlar merhaba hamilelikten once hipertiroid hastasıydım ilaçlarla tedavi oldum hamilelik boyunca da her ay doktorun kontrolundeydim cok şükür düzelti değerlerim ve son iki aydır ilaç kullanmadım. Ama son yaptığım tahlilde tekrar troid değerlerim yükselmiş ve bebegi etkiler dedi doktorum. Bende de sezaryan olmak istiyorum bebeği etkilememesi icin (36. Haftadayim) bu haftada sezaryan olan var mı bebegin saglik acısında sorun yasaniliyor mu sezaryan olursam eger karmaşık duygular içindeyim.