Merhaba kızlar bebem 6 gündür kaka yapmıyor gazını çıkarıyor aslında sorun yok ama dün gece ıkınma ağlama ayaklarını karnına çekme cok zorlandı yapamadı doktoru sabah aradım poposuna zeytinyağ sür dedi maflor damla bitti fayda etmedi çok sab simpleks geçelim dedi bir de arkadaşım Aguline gaz şurubunu söylediler kullanan var mı acaba tredyol yorumları iyiydi ama bilemedim 🤷🏿