000 talep ederseniz ve yer varsa tek kişilik oda oluyormuş ben bilmiyordum, doğum sonrası yanımda ameliyat olmuş bir kadın vardı acıdan inliyordu ben bi tarafta bebeğimle ilgilenmeye çalışıyordum 🙄 planlı sezaryen doğumuma da doktorum girmedi asistanlar yaptı. 10 cm kesi olsa yetiyor 15 cm’lik kesi atmışlar resmen. Sadece bebeğimle ilgilenen hemşire çok iyiydi. Genel olarak memnun kalmadım 😬