Bagci01 İkili test sonucum çıkmış grafik falan olması lazım sanırım yoksa sadece bu şekil mi sonuç dosya ekindedir yazıyor anlamadım
Pinark92 Bagci01 benim de sonucum çıktı bugün doktoru arayıp soracağım ama saat 5 ten sonra ilgileniyor grafik yorumlayacağı için çok meraktayım şuan
mervemurat16 Bagci01 e nabızda bu şekilde gözüküyor asıl grafik doktorunuzda gözüküyordur.Sonuçlarınız çıkmış demekki doktorunuzla iletişime geçin o daha net bilgi verir size