Srecls1 öncelikle kaç haftalık gebesiniz. Biraz önce muayeneden çıktım. 34+2yiz vajinada sızılar oluyordu bebeğim hep aşağıdaydı şimdi doktorum bebek başıyla aşağı bayağı baskı yapmaya başlamış dedi. Kanala girme meselesini sordum. Kanala girmesi evet yakın ama hemen doğum olcak diye bişey söz konusu değil dedi. Bebeği kanalda olup haftalarca doğum bekleyen hastalarımız da var dedi. Belki size bir fikir olur diye söylemek istedim iyi düşünün iyi olsun vaktinde sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻 🥰