Sevvalerdmm Merhaba 23 haftalık hamileyim ishalim bir geçiyor bir devam ediyor aranızda yaşayanlar var mı yada nasıl geçiriyorsunuz
Aygy Sevvalerdmm Çeşme suyu içmiyorsunuz değil mi ilk aylarda bende de vardı doktor Çeşme suyundan kaynaklanabilecegini söyledi hazır suya geçtiğimden beri öyle bir sıkıntım yok
Prens_prenses777 Sevvalerdmm kan ilacı içiyorsanız o da yapıyor korkma bn şuan 29 haftaligim o haftalarda çok olmuştu sua. Bile arada oluyor
ilkmommylikheyecani 33 haftalığım aynı şekilde devam ediyor kan ilacının yan etkisi olarak.. doktorum 3 gün bırakıp bu defa yemekten 1 saat sonra içmemi söyledi öyle deneyeceğim
asyasemin 3 haftaya yaklaşacak nerdeyse başından beri kan ilacı da kullanıyorum ama bi türlü geçiremedim. Artık 5 günüm kaldı sabrediyorum geçmiyoooooorrrr
Hemsirehanimmmm Sevvalerdmm bugün 8.gün.38 haftalik olduk herseyi denedim yok bana mısın demiyor.Bugün reflor başlicam korkuyorum doğuma kadar devam edecek