Hsusam çift yumurta ikizi kızlarımı 23 gün önce aldım kucağıma ikiside baş gelişti doktorum normal doğum yaptrmak istedi ama ben cesaret edemedim ama kimi doktr riske atmayp direk sezaryen diyorms benim doktorum normali çok istemişti ben kabul etmedim