Günaydın kızlar yarın 17. haftaya giriyorum ama özellikle şu son bir haftada surekli bel sırt ağrısı var. Günlerim biraz yoğun geciyo işlerim oluyo şu sıralar ama dinlendigimde de gecmiyo bugünde sol tarafımda ağrı hissediyorum fazla ayakta kalmaktan ya da soğuktan olabilir mi ya da neden olabilir acaba