Kızlar dün düştüm ve ayağımı burktum belkide çatlattım bilmiyorum olayın sıcağıyla doktora gittim hiç birşey yapmadı hamilesin röntgen yapamam dedi sadece ayağı destekleyen ayakkabı yazdı başka bir hastaneye gitsem ve röntgen istesem sizce zararı olur mu sadece ayağım yani karnıma yakın bile değil ? Burkulma iyileşir tabi kendiliğinden ama ya çatlak vsr. Varsa napıcam dün olayın sıcağıyla üstüne basıyordum bugün tuvalete giderken ağladım resmen