Serklaj hakkinda bilgim yok ama tecrübeli olarak size sormak istediğim bir sorum var banada doktorum progestan yazdı hiç fitil kullanmadım çok afedersiniz ama fitili ne kadar ileri itmem lazım 4+6 yım önceki gebeliğim düşükle sonuçlandığı için yazdı doktorum