öncelikle çok geçmiş olsun ikiniz de sağlıksınız şükürler olsun allah sağlıkla büyümeyi büyütmeyi nasip etsin :)
o nasıl bir doktordur ki bu şekilde sizi acı içinde kıvrandırdı. hangi hastaneye gittiniz belirtin de o doktora giden denk gelirse baştan bilsin