Hepinize merhaba guzel anneler. Bu hikayeyi anneligimin 6.gununden yazıyorum size. Ben de cok olumlu bir hikaye paylaşmak isterdim sizinle ama arada bir hikaye olacak. daha önceden kesemin erken delinmesinden kaynaklı 1 ay hastanede yattigimi anlatmıştım. sonrasında kese kendini tamir etti 30.haftada beni taburcu ettiler ama her hafta ayakta takibe gidiyordum cam sakurada perinatoloji bölümünde. 37+1.haftadaki kontrolumde doktorların seni doğuma alacağız artık erken su gelislerinde son sinirimiz 37.hafta diyip dogumhaneye yatisimi yaptılar. alttan muayeneyede acilmam var mı ona baktılar önce acilmam da sancim da yoktu. ilk etapta rahim ağzını yumusatip açılma olsun diye ilaçlı bir fitil koydular.1 gün boyunca fitil içimde kaldı açılmama ve sancılarıma bakiyorlardi. ama 24 saatin sonunda acilmam 3 cmde kalınca suni sancı taktilar ilaci çıkartıp.o da cok rahatsız etmedi beni ama 2 gün boyunca suni sancı alıp acilmanin ilerlememesi kadar kötü bir şey yok. artik doktorlara seseryan olmaz mi diyr sorduğumda 48 saat geçmeden alamayız dediler dayanamıyorum. dayanamadigim sancılar değildi ama saatte bir alttan muayne oluyordum.ve acilmam yoktu pıhtı atıyordum zaten hastanede yattığım günden beri. nat bağlıydı zaten 4 saatte bir 10 dakika wc molası veriyorlardi dogum yatağı hiv rahat değildi zaten bunlar yüzünden sabah doktorlarına çıkmak istediğimi ozelde sezeryan olacağımı soyledim.onlar da seseryana almaya geldik seni diyince hemen kabul ettim zaten ama son bir muayne olması gerekti son muayenede de suyum patladi zaten. sonrasında hemen seseryana alındım pamuk kizim yanımdaydii. benim tek sıkıntım tamamen başlamamış bir doğumu başlatmaya çalışmalarıydi bebegim daha kanala bile girmemişti cunku.ama seseryan anı ebelerin yaklaşımı doktorlar hep çok iyiydi. tek istediğim ya sancılar sonucunda normal doğum yapmaktı ya da direk seseryan olmaktı. ikisini yaşadım cunku