mimar-anne Ben de haftalarca çay içmediğimi bilirim hiç aramazdım çayı, misafirlikte bile eğer doldurulduysa 1 bardak içerdim sadece. Şimdi her gün olmasa da eskiye göre daha çok içiyorum, içtimmi de 2-3 bardak içiyorum😃 Ama kahve🥲 Kahve tiryakisiydim dediğiniz gibi günde 4-5 içerdim ve sade sert içerim. İlk aylarda cok az şeyden tiksindim birinde kahvedeydi, 4-5.aydan beri sadece türk kahvesi içebiliyorum ama aramıyorum hiç, keyif olsun diye haftada 1-2 anca. Filtreyi hala içemiyorum🥲 Ama bunun cinsiyetle alakası olduğunu düşünmüyorum