_fatmayarenn Kızlar sancılarım var ama açılmam yada herhangi bir su gelmesi olmadı doğumu başlatmak için ne önerirsiniz (en etkili)💝
Sevgi01 _fatmayarenn 40+4 gelmiyor sancılar hep düzensiz bgün suni için yatış verdi hayrlısyla doğar inşallah
_fatmayarenn Sevgi01 41 hafta olduk bugün bende gidicem bana da aynısını söylediler sende durumlar nasıl oldu doğum oldu mu suni sanci oneriyormusun
Sevgi01 _fatmayarenn _fatmayarenn 6 günlük olduk bile kendim dedm daha dayanamıyorum suni verin diye yatış yapldı 3 cm açlmam varmı zaten 17.08de doğdu oğluşum son anda zorlandım ama değdi dikişşz doğdu çok şükür darısı sana
Mervikk59 Bende benim bebem gelmiyo diye dert ediyorum muhtemelen benimde 41 i doldurmayı bekliyo 39 olduk daha 😂 erken doğum riskim vardı her an gelebilir diyodum ama 39 olduk çok şükür bu defada gelesi yok 😂