Mihranur Kızlar adetime 6 gün kala dayanamadım kan verdim 1.20 çıktı sizce adete kadar yükselir mi, gebelik olma durumu olur mu ? 😕
Annelik0707 Mihranur bence çok erken daha umudu kesme benim adet günü bile 19 çıktı doktor acele etmişsin dedi 🙃
AleynaResul Mihranur çok erken 6 gün ben 3 gün kala testle bi gün sonrası kan verdim 1340 la öğrendim erken davranmışsınız azıcık 🙃
Selma2412- Mihranur erken olmuş canım benim yumurtlamadan 10 gun sonra adetime 4 gun kala negatif çıktı adetim 3. Gun gecikmesinde tekrar yaptım adetinin geçmesini bekle guzel haberler insaAllah 🌸
Sedoshh Regli günüyle alakası yok. Yumurtlamadan 10-12 geçmesi gerekiyor. Ben erken yumurtlama gördüğüm için reglimden 8 gün önce beta 15 le öğrendim herkeste aynı olmaz.
Mihranur Ay kızlar ilk gebeğimde de geç döllenme olmuştu kanda negatif görmüştüm adet gecikince çıkmıştı Allahım inşallah bu sefer nasip eder ya
ElaEge Lelalela Lelalela çok nadiren de olsa olabiliyormus ayın 3 ünde ovülasyonda çift cizgiyi gördüm 3 gün sonra da doktor gelismis yumurta görmüstü iki haftayı değerlendirmek gerekiyormus gün aşırı bu şekilde söyledi