Gece sürekli tuvalete kalkıyorum zaten arada yine uyandım uykum bölünmesin diyip uyudum. 1 saat önce karnım semsert uyandım. Bebek yukarıya toplanmıştı ve kaskatıydı. Yataktan baya bi zor kalktım acaba mesanem mi bebeği itti diye düşündüm ama tuvalete gidince de pek bir şey gelmedi yani. Yatağa geri geldim uzun bi süre karnımdaki sertlik geçmedi. Şuan yumuşadı ama zaten dün temizlik vs yaptığım için yürürken hala belim ağrıyor 😵💫 33+2 yim yalancı sancı böyle mi oluyor anlamadım.