DilaraLaraaa Azalma yüzünden hastaneye gidip doğuma alındım ve bebeğim doğduğunda akciğer enfeksiyonu diyip küveze aldılar dua eder misiniz öykü bade me şuan duanıza ihtiyacımız var
palperol DilaraLaraaa bende şuan aynı durumdayım ama bıraz beklıyorum ,2 saatte 20 hareket olmalıymış sanırım . İnşallah bebeğiniz iyileşir
Prens_prenses777 DilaraLaraaa korkma canm ins evinizede gelirsiniz minik kusunla rabbim şifalar versin İNŞALLAH 🤲