34+5 im gün içinde evimde olmadım mı yani dinlemedim mi ayakta çok kaldığımda öyle bi sırt ağrım oluyor ve kaburgalarım göğsüme batacak gibi oluyor ki resmen bir ağrı kesici kremi bitirdim ikinci gebeliğim bu benim ilkte hiç olmadı hem de hiç ikinci gebeliğimi sorsalar sırt bel ağrısı derim özetle . Böyle durumda duş ve ağrı kesici krem sürdüğüm de sabah geçmiş oluyor bide öyle dene canım