Devlette isteğe bağlı sezeryan yapılıyor mu? Yapılırsa kaçıncı hafta da yapıyorlar?? Normal doğum yapmak istemiyorum oğlumda özelde normal yaptım ve çok kötüydü. Olduğum yerde de şuan özel yok ve sezeryan olmak istiyorum haftaya 37 olacam randevum var konuşsam inşallah kabul eder