Demet45 Saat 1:20 de suyum geldi hastaneye yatış verildi normalde 27 Eylül sezeryan olacaktım sabah 8 de sezeryana alıncam açılmam yok dua edin çok korkuyorum Demet ismim kızımın adı Ahsen olucak
Canles Demet45 korkmayın çok ıolay geçecek inanıyorum, sağlıkla gelsin miniğiniz çok az kalmış kavuşmanıza oku düşünün 🙏
masal-12345 Demet45 rabbim evladını sağ salim kucağına almayı nasip etsin önceden bı ağriniz yada belirtiniz oldumu sancı yada
Demet45 masal-12345 temizlik yaptım belime ağrı girdi normal herAmanki ağrı sandım duş aldım uzandım mide bulantısı yaşadım tam yatmaya gidiyordum altıma yaptım sandım su gelmiş meğer tutamadım zaten kanla beraber geldi
Demet45 Canles çok teşekkür ederim sıkıntı yaptım galiba ağrım başladı saat 8 i bekler inşallah heyecandan uyuyamıyorum
Youngmotherr Demet45 ben Doğum yapalı 1 ay oldu ne zaman doğum yapan birini görsem doğum anıma gidiyor aklım 🥲
Demet45 Youngmotherr Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin o zaman zaman geçmiyor sanki gözüm saatte kaldı hem korku hem heyecan var ne hissettiğimi bende bilmiyorum 🥹