Selam kızlar 21 eylul 23 de saat 12.32 de oglum dunyaya geldi cok sukur ikimizde iyiz allaha bin sukur cok guzel bir duygy gercekten.
Dedigim gibi sezeryan oldum bir sorun yasamadim odaya ciktiktan 3 saat sonrami ne uyusukluj gecince hemsire geldi birlikte kalktik wc gittik temizlenmemde yardimci oldu rahat yurudum. Tabi biraz agri sizi oluyor ameliyat yerinde ama buda normal bisey sonucta ameliyatliyiz gunden gune gecer oda ins.
Sonrasinda hep kendim gittim geldim wc oglumu emzir yatir va kendim yapiyorum zaten ilk gunler cok uyuyorlarmis uyuyo uyaniyo duruma gore🤣
Korkmayin allah hayirlisi ile yardim ediyor kucagina alacak lanlara simdiden saglikla buyutmesini diliyorum alanlarada