37+6 haftalık hamileyim doktor iki gün önce vajinal yolla alınan fitil verdi zaten öncesinde kasılmalar ve sancılarım çok oluyordu son haftalarda fitil kullanmam açıklık yapar mı sonradan aklıma geldi doktora soramadım aranızda bu konuya hakim birileri var mı yazarsa çok sevinirim