Bedisperk Yeniannis-s ben ilkini 19. Haftamda ikinci dozu 24. Haftamda yaptırdım. Normalde kol ağrısı yapıyormuş genel öyle söylüyor ama bende hiç ağrı olmadı çok şükür bir tan etki yaşamadım
Z_e_y_a_gul Yeniannis-s 24 haftada bir oldum 28 de birde ilk aşkım kolumda biraz ağrım olmuştu ikincisinde hiç belli bile olmadı
Semm55 Yeniannis-s İlk gebelikse 2 doz 2.gebeliğinizse tek doz yeterli ama muhakkak yaptırın çünkü misal sezeryan olacaksınız ve aşı sizin için bir koruyucu
elanur5421- 19 da ilkini oldum ayın 5 inde de ikincisini olucam 2 gün kol ağrısı yaptı bende herkes de Farklı tabi kiminle ağrı yapıyormuş kiminde olmuyormuş hiç ağrı